Menu Sluiten

IT Service Desk Medewerker – Ref. 535 – Regio Brussel

Organisatie

Heb je een passie voor Support?

Dan heeft ICT Talents een uitdaging op maat voor jou!

Wij zijn op zoek naar een Medior ICT Support Medewerker voor onze klant in Brussel.

Functie

Als IT support medewerker is het je voornaamste taak inkomende meldingen naar de IT service desk telefonisch te aanvaarden en deze met een hoge klantgerichtheid te behandelen.

De doelstelling is 80% van de binnenkomende aanvragen zelf op te lossen. Een technisch team staat bij om te helpen waar nodig. Service desk heeft de eindverantwoordelijkheid voor het afhandelen van ticketten.

Tevens doet de service desk op regelmatige basis zelf installaties van nieuwe hardware (vooral Laptops, en schermen) of gaat ter plaatse naar de verschillende afdelingen om problemen op te lossen.


Voornaamste taken

  • Op een aangename en vriendelijke manier inkomende telefoons beantwoorden
  • Afhandelen van inkomende meldingen.
  • Aansturen van het technische team betreft het afhandelen van tickets.
  • Documenteren van u gebruikte oplossing, zodat deze herbruikbaar is voor het gehele team.
  • Installaties en vervanging van hardware (pc’s,laptops,schermen,printers,gsm)

Functie-eisen

  • Je bent van nature een probleem solver en kickt op het oplossen en uitzoeken van IT problemen bij onze gebruikers.
  • Je hebt een sterk communicatief profiel en kan op een zeer aangename manier onze eindgebruikers te woord staan. Klantvriendelijkheid draag je hoog in het vaandel.
  • Je bent een echte teamplayer met de nodige assertiviteit om met je IT collega’s te challengen.
  • Je hebt een natuurlijke feeling betreft IT (zowel software als hardware).
  • Je bent flexibel en stressbestendig.
  • Je hebt een sterke verantwoordelijkheidszin en draagt zorg voor kwaliteit.

Takenpakket :

  • Gebruik van de Service Desk tool voor afhandelen van vragen van de eindgebruiker: Incidenten, Service Requests, Request for information (TOP DESK)
  • Documentatie : up-to-date brengen van de Knowledge base, schrijven/updaten van werk instructies indien nodig, administratie in de Service Desk tool up-to-date houden.
  • Dagelijkse aanvragen behandelen
  • Proactief omgaan met verbeteringsvoorstellen ter verbetering van de bestaande processen en manier van werken.

Talenkennis

  • Nederlands : goed (lezen/spreken/schrijven)
  • Frans : goed (lezen/spreken/schrijven)
  • Engels : goed (lezen/spreken)

Eigenschappen die we bijzonder op prijs stellen

  • Zelfstandig kunnen werken, en toch een team speler
  • Creatief en volhardend
  • Nauwgezet in opstellen en uitvoeren van gebruikersprocedures en instructies
  • Vlot in mondelinge en schriftelijke communicatie
  • Snel aanleren van nieuwe kennis
  • Nauwgezet werken en sterk analytisch vermogen
  • Onder druk werken en weet dan toch de juiste prioriteiten te stellen

Aanbod

Wat kan ICT Talents voor je betekenen?

Wij zijn een groeiend en mensgericht HR-bedrijf binnen ICT-consultancy. Als medewerker zal je in een familiale sfeer vertoeven waarbij de focus ligt op jou, als individu met zijn/haar persoonlijke noden en behoeftes.

Inzetten op een langdurige samenwerking met onze medewerkers en klanten dragen we hoog in het vaandel. Om dit te kunnen bewerkstelligen houden we reeds 12 jaar stellig vast aan onze 3 kernwaarden: openheid, eerlijkheid en wederzijds respect. Deze waarden leiden tot een open communicatie en persoonlijke aanpak in zowel onze samenwerkingen met onze medewerkers als onze klanten.

Naast onze familiale bedrijfscultuur bieden we jou volgend uitgebreid loonpakket aan:

Een aantrekkelijk bruto maandloon

Maaltijdcheques

Een maandelijkse netto vergoeding

Bedrijfswagen + tankkaart

GSM abonnement

Hospitalisatieverzekering

De mogelijkheid tot persoonlijke ontplooiing

In het kort…

De mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen a.d.h.v. certificaten en persoonlijke begeleiding, een eenvoudig te bereiken werkplek in hartje Brussel, een informele bedrijfscultuur met ruimte voor eigen initiatief en de kans om zich verder te specialiseren binnen IT Support

Sollicitatie

Ga je ervoor?

Stuur dan je CV op naar werken@ict-talents.be met bovenstaand referentienummer. Voor meer informatie kan je terecht bij Joris Van Staay via joris@ict-talents.be. Je reactie wordt snel en vertrouwelijk behandeld.