Menu Sluiten

IT Service Analyst – Ref. 549

Organisatie

Heb je een passie voor Support?

Dan heeft ICT-Talents een uitdaging op maat voor jou!

Wij zijn op zoek naar een ICT Service Analyst voor onze klant in Roeselare.

Functie

Doel van de functie

IT-subteam “PRD-Monitoring”

  • Opvolgen / behandelen van IT-problemen die zich voordoen mbt de bedrijfseigen software, in eerste instantie in de PRD-omgeving, d.i. 1° en 2° lijn-support
  • Organiseren van de installaties om nieuwe software in PRD te stellen – Coördinatie v/h draaiboek
  • Communiceren mbt PRD-problemen (courant en zeker in geval van crisis-situaties)

Functie-eisen

1. Behandelen van de diverse IT-incidenten

Waarin onderstaande taken zijn opgenomen:

  • Behandelen van de gemelde “IT-incidenten”, door interne en externe gebruikers of vanuit de systemen, met betrekking tot de diverse “krediet”-toepassingen teneinde de

continuïteit van de organisatie te garanderen :


2. Opvolgen / uitvoeren van periodieke batchuitvoeringen

Waarin onderstaande taken zijn opgenomen:

  • dagelijks nazicht van de uitvoering van de batchen in de PRD-, GTU-, UAT-omgevingen
  • behandelen, in detail onderzoeken van de ‘incidenten’ die zich daarbij voordeden (zie verder bij eindverantwoordelijkheid 1)
  • draaiboeken onderhouden resp. procedures lanceren ter uitvoering van de jaarlijkse batchen (vb. V.A.A.)
  • controles uitvoeren op periodiek aangemaakte output-files vooraleer de gegevens worden doorgestuurd
  • controle uitvoeren op de juiste verwerking van kritische input-bestanden


3. Coördinatie van de “Release”-installaties

Waarin onderstaande taken zijn opgenomen:

  • opstellen, opvolgen en (her)evalueren van het draaiboek
  • organiseren en modereren van meetings m.b.t. een release-installatie
  • opstellen van concrete actiepunten na een release-installatie
  • opstellen van de instructies voor UAT testen door business-collega’s
  • samen brengen en publiceren van de nodige gebruikersdocumentatie betreffende de te installeren nieuwigheden


4. Medewerking aan projecten / competence centers

Waarin onderstaande taken zijn opgenomen:

  • Medewerking verlenen aan de project werking door

o Enerzijds de noden van de dagdagelijkse werking toe te voegen aan projectrequirements.

Innovatief denken en voorstellen formuleren hoe de ‘cost of ownership’ door de nieuwe / aangepaste software-toepassingen binnen de perken kan gehouden

worden.

o Anderzijds de eigen werking van het team “PRD_Monitoring”, de procedures, … aan te passen aan de geplande uitbreidingen (bvb toelichting aan de collega’s) evenals de in

PRD stelling voorbereiden


Aanbod

Wat kan ICT-Talents voor je betekenen?

Wij zijn een groeiend en mensgericht HR-bedrijf binnen ICT-consultancy. Als medewerker zal je in een familiale sfeer vertoeven waarbij de focus ligt op jou, als individu met zijn/haar persoonlijke noden en behoeftes.

Inzetten op een langdurige samenwerking met onze medewerkers en klanten dragen we hoog in het vaandel. Om dit te kunnen bewerkstelligen houden we reeds 12 jaar stellig vast aan onze 3 kernwaarden: openheid, eerlijkheid en wederzijds respect. Deze waarden leiden tot een open communicatie en persoonlijke aanpak in zowel onze samenwerkingen met onze medewerkers als onze klanten.

Naast onze familiale bedrijfscultuur bieden we jou volgend uitgebreid loonpakket aan:

Een aantrekkelijk bruto maandloon

Maaltijdcheques

Een maandelijkse netto vergoeding

Bedrijfswagen + tankkaart

GSM abonnement

Hospitalisatieverzekering

De mogelijkheid tot persoonlijke ontplooiing

In het kort…

De mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen a.d.h.v. certificaten en persoonlijke begeleiding, een eenvoudig te bereiken werkplek in hartje Brussel, een informele bedrijfscultuur met ruimte voor eigen initiatief en de kans om zich verder te specialiseren binnen IT Support

Sollicitatie

Ga je ervoor?

Stuur dan je CV op naar werken@ict-talents.be met bovenstaand referentienummer. Voor meer informatie kan je terecht bij Joris Van Staay via joris@ict-talents.be.. Je reactie wordt snel en vertrouwelijk behandeld.