Menu Sluiten

Onsite Support Engineer – Ref. 521

  

Organisatie

Op zoek naar een nieuwe uitdaging met de mogelijkheid om jezelf te ontplooien?

Wij zijn voor onze klant op zoek naar een klantgerichte Onsite Support Engineer voor hun vestiging in omgeving Brugge. Éénmaal per week wordt een verplaatsing naar Luik verwacht.

Functie

Je takenpakket

Als Onsite Support Engineer sta je in voor een stabiele IT-Infrastructuur en treed je op bij alles wat die stabiliteit ondermijnd. Je zorgt ervoor dat alle applicaties up en running zijn en de groei van het bedrijf kunnen volgen.

Enerzijds zorg je ervoor dat elke gebruiker een kwaliteitsvolle dienstverlening krijgt en treed je proactief op zodat problemen kunnen vermeden worden.
Dit kan betekenen:

  • Instaan voor de configuratie en installatie van de desktopomgeving, support voor de server- en netwerkinfrastructuur.
  • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor functionele vragen of problemen betreffende inhouse ontwikkelde software ben je het eerste aanspreekpunt voor gebruikers met functionele vragen of problemen.

Naast het behandelen van incidenten neem je de positie in van de ‘Watchdog’. Je neemt deel aan IT projecten, bent alert en bewust van niet optimale processen, analyseert en identificeert deze knelpunten en doet voorstellingen te verbetering.

Functie-eisen

Je profiel

Onze klant zoekt een sociale, communicatieve collega die problemen kan analyseren op een klantgerichte manier. Iemand die, waar mogelijk, oplossingen biedt ter plaatse en energie krijgt van het leveren van een kwaliteitsvolle service!

Bovendien:

  • Ben je in het bezit van een Bachelor diploma Informatica, Multimedia of Communicatie of gelijkwaardig door ervaring.
  • Heb je minimaal 3 jaar ervaring.
  • Heb je kennis van nieuwigheden en evoluties binnen IT.
  • Heb je Kennis van Windows server 2012/2016/2019, Active Directory / RDS / Netwerken / Office. Kennis van Microsoft SQL server en T-SQL is een plus.
  • Beschik je over een analytische en probleemoplossende mentaliteit en ben je in staat om prioriteiten te stellen.
  • Ben je zowel schriftelijk als mondeling communicatief.
  • Kan je vlot communiceren in het Nederlands en Engels, maar kan je je ook vlot uitdrukken in het Frans.
  • Beschik je over een rijbewijs B en ben je bereid om je éénmaal per week te verplaatsen naar Luik.

Aanbod

Wat kan ICT Talents voor je betekenen?

Wij zijn een groeiend en mensgericht HR-bedrijf binnen ICT-consultancy. Als medewerker zal je in een familiale sfeer vertoeven waarbij de focus ligt op jou, als individu met zijn/haar persoonlijke noden en behoeftes.

Inzetten op een langdurige samenwerking met onze medewerkers en klanten dragen we hoog in het vaandel. Om dit te kunnen bewerkstelligen houden we reeds 12 jaar stellig vast aan onze 3 kernwaarden: openheid, eerlijkheid en wederzijds respect. Deze waarden leiden tot een open communicatie en persoonlijke aanpak in zowel onze samenwerkingen met onze medewerkers als onze klanten.

Naast onze familiale bedrijfscultuur bieden we jou volgend uitgebreid loonpakket aan:

  • Een aantrekkelijk bruto maandloon
  • Maaltijdcheques
  • Een maandelijkse netto vergoeding
  • Bedrijfswagen + tankkaart
  • GSM abonnement
  • Hospitalisatieverzekering
  • Een informele werksfeer met ruimte voor eigen initiatief.
  • Persoonlijke aandacht en begeleiding waardoor je de mogelijkheid hebt om jezelf te ontplooien.
  • De mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen, certificaten te halen en je kennis te versterken.

Sollicitatie

Ga je ervoor?

Stuur dan je CV op naar werken@ict-talents.be met bovenstaand referentienummer. Voor meer informatie kan je terecht bij Joris Van Staay via joris@ict-talents.be of Elien Oomen via elien@ict-talents.be. Je reactie wordt snel en vertrouwelijk behandeld.